A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE

Filename: Sollicituds/Vista.php

Line Number: 66

Backtrace:

File: /var/www/html/application/controllers/Sollicituds/Vista.php
Line: 66
Function: _error_handler

File: /var/www/html/index.php
Line: 315
Function: require_once

UVic UTalent

Referència: 21FUBPASOTRIETCE1026

Naturalesa: Plaça nova

Títol: Gestor/a de projectes d’R+D per a la Unitat de Gestió de la Recerca – Oficina de Projectes, a l’OTRI de la UVic-UCC, Campus Vic

Tipus plaça: FUB
Any acadèmic: 2021 - 2022

Inici Convocatòria: 26-02-2021
Final Convocatòria: 19-03-2021

Àrea o Servei principal: Oficina Tècnica de Recerca i Transferència de Coneixement (OTRI)



Descripció:
La UVic-UCC és una universitat jove i molt dinàmica de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l’ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització. L’OTRI és l’oficina tècnica que dona suport als programes de doctorat i gestiona l’activitat investigadora, la transferència de coneixement i les accions de divulgació científica de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya.
L’ Oficina Tècnica de Recerca i Transferència de Coneixement (OTRI) és el Servei que dona suport al col·lectiu investigador de la UVic-UCC a través de la gestió dels programes de doctorat, de la potenciació i gestió de la recerca competitiva, de la valorització i la transferència del coneixement i dels resultats de la recerca, de l’organització d’accions de divulgació científica i, finalment, del recull de la producció científica.
Aquestes tasques es duen a terme a través de les cinc Unitats que actualment té l’OTRI.
La Unitat de Gestió de la Recerca – Oficina de Projectes és una de les 5 unitats de l’OTRI i té com a objectiu principal la promoció i gestió de la recerca competitiva, és a dir, l’obtenció de finançament pel desenvolupament de projectes de recerca i per a la captació de talent investigador i la seva gestió econòmica.
El candidat/a s’encarregarà de la cerca i la promoció de convocatòries de finançament, públiques o privades, d'àmbit nacional i internacional, de l’assessorament i acompanyament als investigadors en la negociació i preparació de les sol·licituds i de la gestió i seguiment dels projectes des de l’atorgament fins a la justificació final.

Funcions i tasques:
Tasques principals a realitzar en el lloc de treball:
• Cerca i promoció de convocatòries de finançament, públiques o privades, d'àmbit nacional i internacional
• Assessorament i acompanyament als investigadors en la negociació i preparació de les sol·licituds
• Gestió integral dels projectes des de l’atorgament fins a la justificació final
• Monitoratge del pla de treball dels projectes, gestió de riscos, informes científics i gestió contractual d’acords de subvenció i consorci
• Planificació i seguiment de l’execució de la despesa i gestió de canvis (gestió dels pressupostos dels ajuts de R&I, acompanyament tècnic en la planificació de projectes, anàlisi de viabilitat i redefinició del pressupost si s’escau, suport en amendments, adjustments i resposta a requeriments, suport en la preparació d’informes financers i auditories internes
• Sol•licitud i seguiment de contractacions laborals i/o mercantils
• Control dels timesheets
• Calendarització i seguiment del lliurament de les justificacions científico-tècniques, econòmiques i així com d’auditories
• Garantir el compliment de les polítiques institucionals i la normativa i polítiques d'ens finançadors
• Suport en l’organització i participació en reunions de consorcis i teleconferències
• Preparació de presentacions i d’accions de formació internes pels investigadors


Titulació universitària en l'àmbit
de l'àmbit de les ciències socials, mèdiques, d'enginyeries, d'esport, biotecnologia o afins

Acreditació del nivell de suficiència catalana (Nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.

Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.

• Domini avançat del Paquet Office (Word, Excel, Acces, Power Point)

• Experiència prèvia (mínim 2 anys) en gestió de projectes de recerca nacionals i internacionals

• Coneixement dels programes de finançament d’R+D+I regionals, nacionals, europeus i internacionals

• Experiència en l'àmbit universitari o de centres de recerca

• Habilitat organitzativa i de gestió del temps

• Capacitat per treballar sota pressió i subjecte a terminis


Disponibilitat per a viatjar.


• Titulació de doctor
• Nivell C1 anglès
• Experiència en gestió de projectes europeus coordinats


Assoliment:

Orientació a l'assoliment

Planificació i organització

Gestió de l'equip:

Treball en equip i cooperació

Gestió personal:

Autoconfiança

Compromís amb l'organització

Flexibilitat i gestió del canvi

Influència:

Comunicació

Empatia

Networking

Orientació a l'usuari

Pensament:

Aprenentatge i utilització dels coneixements

Pensament analític

Pensament conceptual


Incorporació dins el grup professional de PAS, Personal Tècnic d’Administració i Serveis en la categoria de Especialista
Tipus contractació eventual
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 30.433,35€

- Categoria d’especialista - Dedicació: Temps complet - Durada: per cobrir baixa de maternitat (8 mesos i mig) amb possibilitat d’incorporació

Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC

Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar