Descripció:
La UVic-UCC és una universitat de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l'ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització. L’Escola de Postgrau té per missió generar una oferta de formació contínua sostenible, adequada a les necessitats de l’entorn, amb forta projecció internacional en els àmbits de clar lideratge acadèmic, i coherent amb les diferents àrees de coneixement de la de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC).
Funcions i tasques:
• Identificar i qualificar potencials clients a través de diverses fonts (Xarxes socials, webinars, visites a les empreses, networking esdeveniments, etc.). Participar en activitats de màrqueting i promoció, com ara fires, webinars, i xerrades.
• Realitzar un seguiment continuat (telemarketing) dels leads per convertir-los en estudiants matriculats. Preparar i presentar propostes comercials i ofertes de matrícula Prioritzar els leads amb més potencial i gestionar el temps de manera efectiva.
• Gestionar l’atenció i l’assessorament a persones, empreses i organitzacions en programes de formació contínua (màsters, postgraus, formació a mida, cursos i jornades), fins a la seva preinscripció i/o matrícula. L’atenció ha de ser personalitzada segons les necessitats i interessos i pot ser presencial, telefònica o a través de videotrucada segons convingui en cada cas. Mantenir una base de dades actualitzada de contactes a través del CRM Salesforce).
• Rebre feedback sobre les necessitats del mercat i les demandes dels estudiants. Gestionar i aprendre dels feedbacks negatius per millorar les estratègies de vendes i els serveis oferts i detectar noves oportunitats de producte.
Altres:
• Adaptar-se a les tendències i canvis en el mercat educatiu i en les demandes dels estudiants.
• Mantenir-se al dia amb les novetats en els programes acadèmics i la seva comercialització, això com de les tendències del mercat i les tècniques de venda. Estar i participar en els fòrums i xarxes socials adequades, com el Linkedin.