A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE

Filename: Sollicituds/Vista.php

Line Number: 66

Backtrace:

File: /var/www/html/application/controllers/Sollicituds/Vista.php
Line: 66
Function: _error_handler

File: /var/www/html/index.php
Line: 315
Function: require_once

UVic UTalent
;

Referència: 24FUBPASAdMTSTCE12355

Naturalesa: Plaça nova

Títol: Tècnic o Tècnica Superior per a la comercialització de màsters, postgraus i altres formacions

Tipus plaça: FUB
Any acadèmic: 2024 - 2025

Inici Convocatòria: 14-10-2024
Final Convocatòria: 28-10-2024

Àrea o Servei principal: Àrea de Màrqueting



Descripció:
La UVic-UCC és una universitat de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l'ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització. L’Escola de Postgrau té per missió generar una oferta de formació contínua sostenible, adequada a les necessitats de l’entorn, amb forta projecció internacional en els àmbits de clar lideratge acadèmic, i coherent amb les diferents àrees de coneixement de la de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC).

Funcions i tasques:
• Identificar i qualificar potencials clients a través de diverses fonts (Xarxes socials, webinars, visites a les empreses, networking esdeveniments, etc.). Participar en activitats de màrqueting i promoció, com ara fires, webinars, i xerrades.
• Realitzar un seguiment continuat (telemarketing) dels leads per convertir-los en estudiants matriculats. Preparar i presentar propostes comercials i ofertes de matrícula Prioritzar els leads amb més potencial i gestionar el temps de manera efectiva.
• Gestionar l’atenció i l’assessorament a persones, empreses i organitzacions en programes de formació contínua (màsters, postgraus, formació a mida, cursos i jornades), fins a la seva preinscripció i/o matrícula. L’atenció ha de ser personalitzada segons les necessitats i interessos i pot ser presencial, telefònica o a través de videotrucada segons convingui en cada cas. Mantenir una base de dades actualitzada de contactes a través del CRM Salesforce).
• Rebre feedback sobre les necessitats del mercat i les demandes dels estudiants. Gestionar i aprendre dels feedbacks negatius per millorar les estratègies de vendes i els serveis oferts i detectar noves oportunitats de producte.
Altres:
• Adaptar-se a les tendències i canvis en el mercat educatiu i en les demandes dels estudiants.
• Mantenir-se al dia amb les novetats en els programes acadèmics i la seva comercialització, això com de les tendències del mercat i les tècniques de venda. Estar i participar en els fòrums i xarxes socials adequades, com el Linkedin.




Títol
Cicle Formatiu de Grau Superior

Acreditació del nivell de suficiència de llengua catalana (nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.

Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.

Experiència mínima de 2 anys en l'àmbit comercial en tasques de venda directa, presencial i per internet i preferiblement de programes educatius/de formació i/o serveis.

Domini d'eines tecnològiques com programes de gestió de clients (CRM) i xarxes socials, en especial Linkedin.

Coneixements en tècniques de venta i/o coaching empresarial


És necessari tenir carnet de conduir.

És necessari tenir vehicle propi.

Disponibilitat per a viatjar.


• Adaptar-se a les tendències i canvis en el mercat educatiu i en les demandes dels estudiants.
• Mantenir-se al dia amb les novetats en els programes acadèmics i la seva comercialització, això com de les tendències del mercat i les tècniques de venda. Estar i participar en els fòrums i xarxes socials adequades, com el Linkedin.



Assoliment:

Iniciativa

Orientació a l'assoliment

Planificació i organització

Gestió de l'equip:

Treball en equip i cooperació

Gestió personal:

Autoconfiança

Flexibilitat i gestió del canvi

Influència:

Comunicació

Empatia

Negociació

Pensament:

Aprenentatge i utilització dels coneixements

Creativitat

Orientació estratègica


Incorporació dins el grup professional de PAS, Personal Tècnic d’Administració i Serveis en la categoria de Tècnic o Tècnica Superior
Tipus contractació eventual
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 31.417,80 €

Formar part d'una institució que està en expansió i constant evolució. Treballar en un entorn on les idees noves són benvingudes i la capacitat d'adaptar-se als canvis és fonamental. Unir-te a un equip format per professionals apassionats i compromesos amb un ambient de treball positiu i motivador. Participar en un entorn que fomenta la creativitat i la innovació, amb oportunitats per aportar noves idees i millorar processos. Accedir a oportunitats contínues de formació i desenvolupament professional. Rebre acompanyament en el teu creixement amb recursos i suport adequats. Contribuir directament a l’èxit de la universitat i dels estudiants, ajudant a modelar futures carreres professionals i trajectòries acadèmiques. Beneficiar-te de la flexibilitat en els horaris per mantenir un bon equilibri entre la vida laboral i personal.

Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC

Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar