A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE

Filename: Sollicituds/Vista.php

Line Number: 66

Backtrace:

File: /var/www/html/application/controllers/Sollicituds/Vista.php
Line: 66
Function: _error_handler

File: /var/www/html/index.php
Line: 315
Function: require_once

UVic UTalent
;

Referència: 24FUBPASAdMTCTCI13407

Naturalesa: Plaça nova

Títol: Tècnic o Tècnica de màrqueting i comercialització de màsters i postgraus

Tipus plaça: FUB
Any acadèmic: 2024 - 2025

Inici Convocatòria: 13-01-2025
Final Convocatòria: 16-01-2025

Àrea o Servei principal: Àrea de Màrqueting



Descripció:
La UVic-UCC és una universitat de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l'ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització. L’Àrea de Màrqueting és la responsable d’implementar les polítiques de captació, promoció i fidelització de la Universitat. Els principals objectius són la captació d’estudiants de nou accés de les titulacions oficials i de l’oferta de formació contínua i la fidelització dels estudiants actuals i dels públics prescriptors, amb l’objectiu de fomentar el sentiment de pertinença a la UVic de tots els públics que hi estan vinculats. Alineat amb l’estratègia de les polítiques de comunicació també treballa per millorar el posicionament de la imatge corporativa a través de la gestió del web, les xarxes socials i els diversos canals digitals. És present a les fires, organitza la jornada de portes obertes, les xerrades d’orientació universitària, els tallers especialitzats i crea les campanyes de publicitat i les estratègies de dinamització. Aquest conjunt d'activitats fan que l'Àrea de Màrqueting detecti de seguida les tendències i les necessitats d’informació dels diversos públics, imprescindibles per a la presa de decisions estratègiques.

Funcions i tasques:
-Gestió de les xarxes socials de l’Escola de Postgrau. Disseny amb CANVA i copys.

-Actualització dels continguts de la pàgina web

-Gestió de leads a través del CRM Salesforce i elaboració d’informes

-Acció comercial a través de la realització de videotrucades, mailings…etc

-Disseny i enviament de mailings a través de l’eina Marketingcloud

-Actualització dels catàlegs i altres suports de comunicació

-Organització d’esdeveniments com l’acte de graduació i altres esdeveniments promocionals

-Coordinació i gestió dels Webinars i Sessions informatives online


Títol
Cicle Formatiu de Grau Mig en l'àmbit objecte de la convocatòria

Acreditació del nivell de suficiència de llengua catalana (nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.

Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.

Experiència mínima de 2 anys en un departament de màrqueting del sector educatiu

Domini d'eines tecnològiques com Salesforce, Canva, Capcut

Experiència en l'àmbit comercial en tasques de venta directe, presencial i per internet de l'àmbit educatiu


És necessari tenir carnet de conduir.

És necessari tenir vehicle propi.

Disponibilitat per a viatjar.


Coneixements de francès
Formació universitària en l'àmbit del màrqueting


Assoliment:

Iniciativa

Orientació a l'assoliment

Planificació i organització

Preocupació per l'ordre i la qualitat

Gestió de l'equip:

Treball en equip i cooperació

Gestió personal:

Autoconfiança

Autocontrol

Compromís amb l'organització

Flexibilitat i gestió del canvi

Influència:

Comunicació

Empatia

Negociació

Networking

Orientació a l'usuari

Pensament:

Aprenentatge i utilització dels coneixements

Creativitat


Incorporació dins el grup professional de PAS, Personal Tècnic d’Administració i Serveis en la categoria de Tècnic o Tècnica
Tipus contractació indefinida
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 24.604,20 €


Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC

Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar