Descripció:
La UVic-UCC és una universitat jove i molt dinàmica de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l’ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització.
L'Escola de Doctorat de la UVic-UCC organitza la gestió acadèmica i administrativa de les activitats pròpies dels estudis de doctorat, vetlla per la qualitat acadèmica, fomenta la recerca d'excel·lència i potencia la col·laboració amb centres de recerca externs per a la projecció dels estudis de doctorat a nivell nacional i internacional.
L’oficina tècnica que dona suport als estudis de doctorat i gestiona l’activitat investigadora, la transferència de coneixement i les accions de divulgació científica de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, és l’OTRI. L’OTRI es divideix en sis unitats: Oficina de Doctorat, Unitat de Gestió de la Recerca, Unitat de Valorització i Transferència de Coneixement, Unitat Econòmica i Unitat de Gestió de la Producció Científica i Unitat de Divulgació Científica.
L'Oficina de Doctorat és l'oficina tècnica de l'Escola de Doctorat, dona suport als Estudis de Doctorat i als doctorands/es i s'ocupa de la gestió pròpia de l'Escola.
Funcions i tasques:
El/la candidat/a s’incorporarà a l’Oficina de Doctorat com a tècnic de qualitat i durà a terme les tasques següents:
ORDENACIÓ ACADÈMICA
• Liderar, planificar i gestionar els processos de Verificació, Seguiment, Modificació i Acreditació dels títols oficials de doctorat
• Elaborar les memòries de verificació, seguiment, modificació i acreditació dels títols oficials de doctorat
• Assessorar i donar suport als coordinadors de programes de doctorat durant el procés d’elaboració de les memòries i plans de millora dels títols verificats
• Organitzar les visites dels comitès avaluadors al centre
• Liderar, planificar i gestionar l’acreditació de l’Escola de Doctorat, com a centre docent
PLANS D’ESTUDI i PLANIFICACIÓ DOCENT
• Parametritzar els plans d’estudis dels títols de doctor, introduir-los a SIGMA Acadèmic i vetllar pel correcte traspàs de la informació pública al GAD
• Organitzar la planificació docent i la programació del centre
• Elaborar el calendari anual de planificació acadèmica, la definició de procediments i temporitzacions
• Introduir l’oferta d’assignatures dins SIGMA Acadèmic i fer el seguiment de l’oferta de grups
QUALITAT
• Ser el referent de l’SGIQ de l’Escola de Doctorat
• Actuar com a secretari en el Comitè de Qualitat del centre
• Elaborar el Mapa de processos de l’SGIQ de l'Escola de Doctorat
• Revisar anualment els processos relacionats amb el Sistema de Garantia Interna de Qualitat
• Elaborar, conjuntament amb l’Àrea de Qualitat, l’informe anual dels indicadors pel seguiment dels programes de doctorat
• Treballar amb l’ATIC per l’extracció de dades acadèmiques de doctorat, estructuració de les dades i disseny d’informes
AJUTS i CONTRACTES PREDOCTORALS
• Promocionar, difondre, gestionar, elaborar les bases i justificar els ajuts predoctorals: propis, autonòmics i estatals