Descripció:
La UVic-UCC és una universitat de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l'ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització. L’Àrea de Màrqueting és la responsable d’implementar les polítiques de captació, promoció i fidelització de la Universitat. Els principals objectius són la captació d’estudiants de nou accés de les titulacions oficials i de l’oferta de formació contínua i la fidelització dels estudiants actuals i dels públics prescriptors, amb l’objectiu de fomentar el sentiment de pertinença a la UVic de tots els públics que hi estan vinculats. Alineat amb l’estratègia de les polítiques de comunicació també treballa per millorar el posicionament de la imatge corporativa a través de la gestió del web, les xarxes socials i els diversos canals digitals. És present a les fires, organitza la jornada de portes obertes, les xerrades d’orientació universitària, els tallers especialitzats i crea les campanyes de publicitat i les estratègies de dinamització. Aquest conjunt d'activitats fan que l'Àrea de Màrqueting detecti de seguida les tendències i les necessitats d’informació dels diversos públics, imprescindibles per a la presa de decisions estratègiques.
Funcions i tasques:
-Gestió, edició i actualització de continguts web als portals uvic.cat, uvic-ucc.cat, preparats.cat i umedicina.
-Gestió, creació i actualització dels blogs de mon.uvic.cat, incloent-hi la gestió d'usuaris i la seva formació.
-Disseny, creació i actualització de landing pages a Salesforce Marketing Cloud per a la captació i gestió de dades.
-Creació i automatització de Data Extensions dins de Salesforce Marketing Cloud per a una gestió eficient de la informació.
-Configuració i supervisió de Journeys (single send i multistep) a Salesforce Marketing Cloud, optimitzant l’automatització de comunicacions.
-Resolució d'incidències relacionades amb totes les àrees anteriors