Descripció:
La UVic-UCC és una universitat jove i molt dinàmica de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l’ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització.
La Secretaria de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar (FCSB) és la responsable de gestionar i administrar, de manera àgil i eficaç, tots els processos administratius que afavoreixin i incideixin en el correcte desenvolupament de l’activitat acadèmica de la Facultat, amb l’objectiu de facilitar als estudiants, PDI i al deganat, un servei/suport que garanteixi el bon funcionament del centre.
La persona seleccionada serà la referent en la gestió dels tràmits acadèmics que afecten als estudiants de les diferents titulacions de la Facultat, seguint la Normativa acadèmica de graus i màsters de la UVic i treballant en paral·lel amb els membres de la Comissió acadèmica de la Facultat. Aquesta persona estarà en constant contacte amb estudiants i professorat, i personal tècnic i de gestió d’altres àrees i serveis de la Universitat.
Per altra banda, serà el referent tècnic en els processos relacionats amb la qualitat del centre, interpretant i aplicant normatives, preparant informes d’autoavaluació, coordinant els diferents agents implicats i tenint familiaritat amb els criteris de qualitat universitària.
Funcions i tasques:
S'ocuparà de les funcions següents:
Gestió acadèmica:
- Gestió i atenció de les sol·licituds i tràmits acadèmics dels estudiants
- Coordinació amb el/la cap d’estudis, coordinadors/es de titulacions i personal de l’Àrea de Gestió Acadèmica o d’altres àrees implicades per a la resolució de les diferents sol·licituds
- Implicació i participació en els processos per a la millora d’aplicatius i formularis relacionats amb els diferents tipus de tràmits
Suport en la gestió de la qualitat:
- Processos de Verificació, Seguiment, Modificació i Acreditació (VSMA) de titulacions oficials de la Facultat amb AQU Catalunya (Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya)
- Organització i seguiment de les enquestes d'alumnes sobre qualitat docent
- Gestió del projecte de mentoratge per als alumnes de la Facultat
- Accions derivades del Comitè de Qualitat del Centre
Altres tasques de suport:
- Suport en la gestió d'horaris, espais i assignació d’hores del professorat a través de l'aplicatiu Sigma.
- Suport transversal en la gestió de les titulacions oficials de la Facultat.
- Assistència i presa d’actes de reunions si es requereix.
- Suport a altres tasques de la Secretaria si es requereixi.