A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE

Filename: Sollicituds/Vista.php

Line Number: 66

Backtrace:

File: /var/www/html/application/controllers/Sollicituds/Vista.php
Line: 66
Function: _error_handler

File: /var/www/html/index.php
Line: 315
Function: require_once

UVic UTalent
;

Referència: 25FUBPTGASCTBETATCTCI16194

Naturalesa: Plaça nova

Títol: Tècnic o Tècnica per la gestió de compres al Centre Tecnològic BETA

Tipus plaça: FUB
Tipologia: PTGAS
Any acadèmic: 2025 - 2026


Inici Convocatòria: 26-09-2025
Final Convocatòria: 30-09-2025

Àrea o Servei principal: Centre Tecnològic BETA



Descripció:
El Centre Tecnològic BETA és un centre de recerca i transferència en l’àmbit del desenvolupament rural sostenible i la bioeconomia circular ubicat a Vic.
Està format per un equip jove multidisciplinari de 130 investigadors i actualment busca incorporar una persona dinàmica, responsable i amb ganes de formar part d’aquest projecte.
Estem buscant una persona que doni suport a l'àrea de gestió del centre, i en particular, que pugui portar els procediments associats a les compres del Centre.

Funcions i tasques:
• Establir contactes amb proveïdors
• Demanar pressupostos a proveïdors
• Comparació d’ofertes
• Control de proveïdors i avaluació periòdica. Participar en l’avaluació de proveïdors segons criteri de qualitat, termini, preu i sostenibilitat.
• Donar suport als investigadors en relació amb les compres
• Gestionar el procés de compres amb la unitat central de compres de la UVIC
• Fer seguiment de l’estat de les comandes
• Resoldre incidències amb les comandes
• Fer el seguiment de la recepció de les factures
• Contacte amb empreses i laboratoris externs
• Coordinació amb les àrees científiques i amb l’equip de laboratori per millorar el procés de compra.
• Coordinació amb l’àrea de gestió de projectes i de gestió econòmica del CT BETA per fer seguiment econòmic relacionat amb les compres realitzades
• Optimitzar el procés de compra. Identificar oportunitats de millora en els processos de compra per reduir costos, temps o riscos.
• Participació en la definició de polítiques de compres. Donar suport en l’elaboració o revisió de protocols i polítiques de compres del centre.
• Seguiment d’indicadors claus (KPIs). Fer el seguiment d’indicadors com temps mitjà de compra, incidències, volum per proveïdor, etc.


Títol
Cicle formatiu de grau mitjà en àmbits relacionats amb l’objecte de la convocatòria.

Acreditació del nivell de suficiència de llengua catalana (nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.

Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.

• Coneixement d’eines informàtiques (paquet office, Word, Exel, Outlook, Teams)

• Persona dinàmica, empàtica i amb facilitats per treballar en equip

• Persona proactiva, amb capacitat de resolució i ràpid aprenentatge



• Titulació universitària en l’àmbit de les finances o equivalent
• Coneixement del procés de compres i aplicatius de la Universitat
• Experiència prèvia en la gestió de compres



Assoliment:

Planificació i organització

Gestió de l'equip:

Treball en equip i cooperació

Gestió personal:

Compromís amb l'organització

Influència:

Negociació

Pensament:

Aprenentatge i utilització dels coneixements


Incorporació dins el grup professional de PTGAS, Personal Tècnic de Gestió i d'Administració i Serveis en la categoria de Tècnic o Tècnica
Tipus contractació indefinida
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 25.317,75 €

- Possibilitat de combinar el treball presencial amb el teletreball.

Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC

Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar



Data compilació: 2025-06-17 11:33