A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE

Filename: Sollicituds/Vista.php

Line Number: 66

Backtrace:

File: /var/www/html/application/controllers/Sollicituds/Vista.php
Line: 66
Function: _error_handler

File: /var/www/html/index.php
Line: 315
Function: require_once

UVic UTalent
;

Referència: 25FUBPTGASOTRIETCE16707

Naturalesa: Plaça nova

Títol: Gestor o Gestora de projectes, a l’àrea de convenis i contractes de l’Oficina de Transferència de Coneixement de l’OTRI de la UVic-UCC, Campus Vic.

Tipus plaça: FUB
Tipologia: PTGAS
Any acadèmic: 2025 - 2026


Inici Convocatòria: 23-10-2025
Final Convocatòria: 13-11-2025

Àrea o Servei principal: Oficina Tècnica de Recerca i Transferència de Coneixement (OTRI)



Descripció:
La UVic-UCC és una universitat de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l'ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització. L’OTRI és l’oficina tècnica que gestiona l’activitat investigadora, la transferència de coneixement i les accions de divulgació científica de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya.
La missió de l’Oficina de Transferència de Coneixement, dins de l’OTRI, és promoure la participació del col·lectiu de Personal Docent i Investigador (PDI) en projectes de transferència de coneixement i d'innovació que impactin en els reptes locals i globals.

Funcions i tasques:
Les funcions d’aquesta plaça estan orientades principalment a donar suport al col·lectiu de PDI en la gestió de convenis, contractes i licitacions vinculades a la transferència de coneixement, assegurant el compliment normatiu, la protecció dels resultats de recerca i la promoció de la innovació i l’emprenedoria en l’àmbit universitari.

Funcions principals:

- Gestionar, revisar i tramitar convenis, contractes i licitacions relacionades amb la regulació dels projectes de transferència de coneixement.

- Gestionar subvencions directes i altres formes d’assignació de recursos als projectes de transferència de coneixement.

- Assessorar el PDI en aspectes jurídics, administratius i econòmics vinculats a la transferència de coneixement, a la protecció dels resultats i a la seva possible comercialització.

- Participar de forma proactiva en l’elaboració del pressupost dels projectes i en el procés de creació de serveis cientificotècnics, així com en la seva gestió econòmica.

- Donar suport al PDI en la negociació dels aspectes reguladors i econòmics dels projectes.

- Coordinar-se amb els serveis jurídics i econòmics de la Universitat per garantir la correcta formalització dels acords.

- Vetllar per la protecció de la propietat intel·lectual i industrial dels resultats de recerca.

- Donar suport en processos d’innovació i de valorització de resultats.

- Participar en accions de promoció de l’emprenedoria i de la col·laboració universitat-empresa.

- Mantenir actualitzada la documentació i les bases de dades relacionades amb la transferència de coneixement.

- Contribuir a la millora contínua dels processos de l’OTRI.

- Altres tasques que es puguin encomanar des de la direcció de l’OTRI.


Títol
Grau universitari o Llicenciatura en Dret, Administració i Direcció d’Empreses, Economia, Ciències Polítiques o titulacions afins.

Acreditació del nivell de suficiència de llengua catalana (nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.

Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.

• Domini de les eines informàtiques de gestió de l’activitat investigadora.

• Experiència professional de mínim de 2 anys en funcions similars, preferentment en entorns universitaris o d’investigació.

• Coneixements específics de regulació jurídica de convenis, contractes i licitacions en l’àmbit públic, del sistema universitari de recerca i transferència de coneixement i de Propietat intel·lectual i industrial.



• Es valorarà formació complementària en innovació, transferència de coneixement, propietat intel·lectual o emprenedoria.
• Coneixements específics en innovació, valorització i emprenedoria.


Assoliment:

Iniciativa

Orientació a l'assoliment

Planificació i organització

Gestió de l'equip:

Treball en equip i cooperació

Gestió personal:

Autoconfiança

Autocontrol

Compromís amb l'organització

Flexibilitat i gestió del canvi

Influència:

Comunicació

Empatia

Negociació

Orientació a l'usuari

Pensament:

Aprenentatge i utilització dels coneixements

Creativitat

Pensament analític


Incorporació dins el grup professional de PTGAS, Personal Tècnic de Gestió i d'Administració i Serveis en la categoria de Especialista
Tipus contractació eventual
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 35.423,10 €


Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC

Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar



Data compilació: 2025-06-17 11:33