Descripció:
La UVic-UCC és una universitat jove i molt dinàmica de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l’ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització. La Secretaria de Facultat és la responsable de gestionar i administrar, de manera àgil i eficaç, tots els processos administratius que afavoreixin i incideixin en el correcte desenvolupament de l’activitat acadèmica de la Facultat, amb l’objectiu de facilitar als estudiants, PDI i al deganat, un servei/suport que garanteixi el bon funcionament del centre.
El candidat o candidata s’incorporarà dins del projecte PECT OSONA LAB CITY en tant que dinamitzador del Laboratori d’Innovació Social Digital de nova creació, operació PR15-020169, projecte cofinançat pel PECT i susceptible d'estar cofinançat per FEDER o fons europeus, amb un ajut de 181.716,30 euros, de la qual la Fundació Universitària Balmes – entitat titular de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya – n’és entitat beneficiària.
Els reptes que es plantegen en el marc del projecte Osona Lab City requereixen de metodologia, coneixement, recerca- acció, transferència de coneixement i innovació i, és en aquest context concret on s’inscriu el dinamitzador del Laboratori d’Innovació Social Digital ja que, si bé en tot aquest procés és clau aplicar un enfoc metodològic sòlid i treballar des d’una base de coneixement transversal i holístic, ja que el repte que representa generar nou teixit en àmbits gairebé experimentals passa per la investigació i el disseny, també passa imprescindiblement, per l’aplicació i dinamització d’actuacions innovadores que s’han d’articular des d’una recerca i coneixement multidisciplinari sobre el territori per mitjà de proves pilot.
L’objectiu principal d’aquest projecte és posar en funcionament el Laboratori d’Innovació Social Digital per dissenyar i avaluar, des d’un punt de vista multidisciplinari, actuacions de recerca - acció que impulsin l’empoderament tecnològic i que transformin determinats agents i recursos municipals.
En aquest sentit, el dinamitzador del laboratori s’inscriu dins de tot el procés d’Activació del Laboratori d’Innovació Social Digital, de forma conjunta al equip investigador i agents implicats.
El Laboratori d’Innovació Social Digital serà el lloc físic de treball del dinamitzador i actuarà com a espai físic i virtual de trobada entre els grups de recerca, càtedres i en definitiva al col·lectiu d’investigadors que treballen en els àmbits vinculats al projecte, com poden ser la innovació social, la digitalització, la tecnologia o l’educació i l’art.
Serà imprescindible el treball en equip.
Funcions i tasques:
Dinamització del laboratori d’Innovació Social Digital.
Treball de camp per la definició d’accions innovadores a incloure en els projectes pilot.
Seguiment i avaluació de les accions incloses en els projectes pilot en relació amb els resultats obtinguts.
Posada en pràctica i suport en l’avaluació de les accions.
Col·laboració activa, conjuntament amb la resta d’investigadors, en l’elaboració i implementació dels projectes pilot.
Recollida de dades i seguiment de la implementació per l’avaluació de l’impacte que han tingut els projectes pilots en la societat.
Suport en la definició científica de la metodologia utilitzada i dels projectes pilot definits i/o implementats, i col·laboració en l’elaboració del material que documentarà aquest projecte.