A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE

Filename: Sollicituds/Vista.php

Line Number: 66

Backtrace:

File: /var/www/html/application/controllers/Sollicituds/Vista.php
Line: 66
Function: _error_handler

File: /var/www/html/index.php
Line: 315
Function: require_once

UVic UTalent

Referència: 22FUBPASOTRIETCI4302

Naturalesa: Plaça nova

Títol: Especialista a l'Àrea d'Innovació i desenvolupament de la transferència de coneixement de la UVic-UCC, Campus Vic

Tipus plaça: FUB
Any acadèmic: 2022 - 2023

Inici Convocatòria: 22-07-2022
Final Convocatòria: 11-09-2022

Àrea o Servei principal: Oficina Tècnica de Recerca i Transferència de Coneixement (OTRI)



Descripció:
La UVic-UCC és una universitat jove i molt dinàmica de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l’ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització. L’OTRI és l’oficina tècnica que dona suport als programes de doctorat i gestiona l’activitat investigadora, la transferència de coneixement i les accions de divulgació científica de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya.
Aquesta plaça està vinculada a la funció de Valorització i Transferència de coneixement dins de l’Oficina Tècnica de Recerca i Transferència de Coneixement (OTRI) del Campus Vic, de la UVic-UCC. Aquesta posició respon a la voluntat de la Universitat de consolidar un Model de Transferència de Coneixement ampli i vàlid per a totes les àrees de coneixement de la UVic-UCC, que permeti potenciar més la cocreació i la disseminació dels resultats de la Recerca a fi de poder respondre de forma més directe i concreta als reptes i necessitats del territori i de la societat en general, tot establint vincles i col·laborant amb altres entitats, a nivell regional, estatal o internacional.

Funcions i tasques:
El candidat/a tindrà com a funcions principals:

1. Garantir un sistema intern d’identificació de resultats reals o potencials, de vigilància tecnològica, tot col·laborant amb l’equip de l’OTRI i treballant directament amb els centres i grups de recerca de la Universitat per consolidar un circuit per valoritzar aquests resultats i donar suport en la seva difusió i comercialització
2. Participar en el plantejament dels projectes competitius d’R+D per donar suport a l’equip investigador a l’hora d’orientar l’estratègia de transferència del coneixement des del principi i en funció de l’àmbit de la recerca i dels resultats esperats
3. Sensibilitzar i acompanyar al col·lectiu investigador en el procés de valorització dels seus resultats tot dominant totes les vies possibles de comercialització en funció de l’àmbit de coneixement, de l’etapa en la que es trobi el resultat i del seu potencial. Fer cursos de formació especialitzada pel col·lectiu d’investigadors, doctorands, tècnics i gestors de projectes
4. Aconseguir una bona coordinació amb els investigadors i tècnics que fan funcions de promoció tecnològica als grups de recerca i a altres unitats de recerca de la Universitat, així com amb els responsables d’innovació dels altres Campus de la UVic-UCC
5. Establir una estratègia d’obtenció de finançament competitiu per a projectes d’R+D en l’àmbit de la transferència de coneixement en col·laboració amb empreses i altres entitats, monitorització de les convocatòries i participació en la redacció i presentació de les sol·licituds
6. Incentivar, acompanyar i aconseguir recursos per tirar endavant els projectes emprenedors derivats de l’activitat d’R+D del col·lectiu investigador i participació i anàlisi dels processos propis de les Spin Off creades
7. Promoure i participar en jornades, fires i brokerage events de transferència de coneixement nacionals i internacionals
8. Establir i coordinar l’oferta de tecnològica i de serveis cientificotècnics de la Universitat
9. Preparació i gestió dels contractes, amb el suport dels Serveis Jurídics i l’execució dels mateixos, amb el suport de la Unitat Econòmica de l’OTRI
10. Assessorar i tramitar la protecció dels resultats amb el suport d’agents externs i gestió de la cartera de patents, de les llicències i del registre de resultats de la recerca
11. Identificar, establir vincles i actuar d’interlocutor amb empreses, entitats, associacions, clústers i xarxes del territori i d’àmbit estatal i internacional, si escau, per a desenvolupar projectes de col·laboració públic-privada
12. Preparar els acords de confidencialitat (NDAs)
13. Col·laborar amb el Vicerectorat de Recerca en l’elaboració, actualització i execució de les normatives internes que permeten desenvolupar i incentivar l’activitat de transferència de coneixement i desenvolupar la política científica de la institució




Titulació universitària en l'àmbit
de l’àmbit de les biociències, ciències mèdiques, ciències socials, humanitats, enginyeries o afins

Acreditació del nivell de suficiència catalana (Nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.

Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.

- Experiència mínima de 2 anys en processos de comercialització de tecnologia i en creació d’empreses i/o gestió de llicències de propietat industrial i intel·lectual

- Experiència en la redacció i preparació de propostes de finançament

- Experiència en la interlocució amb entitats del sector públic i privat

- Formació complementària: Planificació de projectes, Valorització de tecnologies i Propietat Intel·lectual i Industrial

- Coneixement del Sistema de Recerca i de Transferència de Coneixement i Tecnologia (autonòmic, estatal i internacional)

- Domini de Microsoft Office a nivell d'usuari. Domini d'eines informàtiques de gestió de l'activitat investigadora i de la innovació



- Experiència en lloc similar
- Nivell C1 d’Anglès o superior

- Experiència professional en:
o Gestió d'activitats de R+D+I
o Gestió de fons FEDER, FSE, FEADER, etc.
o Organització i assistència a jornades de promoció tecnològica
o Elaboració i desenvolupament de polítiques i estratègies d’incentivació de l’activitat de transferència de coneixement i emprenedoria
o Col·laboració amb entitats que actuen d’acceleradores (ex. Ship3B, EsadeCreapolis, etc.)

- Competències en:
o Capacitats per gestionar de forma eficient la interacció universitat-empresa/entitat, connectant el talent intern amb l'extern
o Capacitat per conceptualitzar projectes entre universitat i territori
o Capacitat per gestionar aplicacions per a la presentació de sol·licituds i justificacions de projectes complexes
o Capacitat de negociació
o Capacitat per gestionar equips


Assoliment:

Iniciativa

Orientació a l'assoliment

Planificació i organització

Gestió de l'equip:

Lideratge

Treball en equip i cooperació

Gestió personal:

Autoconfiança

Autocontrol

Compromís amb l'organització

Flexibilitat i gestió del canvi

Influència:

Comunicació

Empatia

Negociació

Networking

Orientació a l'usuari

Pensament:

Aprenentatge i utilització dels coneixements

Creativitat

Orientació estratègica

Pensament conceptual


Incorporació dins el grup professional de PAS, Personal Tècnic d’Administració i Serveis en la categoria de Especialista
Tipus contractació indefinida
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 31.695,90 €

- Dedicació: Temps complet - Inici: aprox. 15.09.2022 - Categoria: Especialista - Contracte indefinit

Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC

Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar