A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE

Filename: Sollicituds/Vista.php

Line Number: 66

Backtrace:

File: /var/www/html/application/controllers/Sollicituds/Vista.php
Line: 66
Function: _error_handler

File: /var/www/html/index.php
Line: 315
Function: require_once

UVic UTalent
;

Referència: 22FUBPASCTBETAETCI5259

Naturalesa: Plaça nova

Títol: Gestor/a econòmic al Centre Tecnològic BETA

Tipus plaça: FUB
Tipologia: PTGAS
Any acadèmic: 2022 - 2023


Inici Convocatòria: 13-02-2023
Final Convocatòria: 06-03-2023

Àrea o Servei principal: Centre Tecnològic BETA



Descripció:
La UVic-UCC és una universitat jove i molt dinàmica de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l’ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització.
El Centre Tecnològic BETA està format per un equip jove multidisciplinari de més de 75 investigadors, i busca incorporar una persona dinàmica amb ganes de formar part d’aquest projecte. Es busca un/a gestor/a econòmic que entri a formar part de l’equip de gestió del centre.
El candidat/a formarà part de l’equip de gestió del Centre Tecnològic BETA, tindrà un contacte molt estret amb la direcció del centre per garantir un bon seguiment econòmic del centre, i treballarà en col·laboració amb l’Àrea de Gestió Econòmica i de Personal (AGEP) de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya.
Serà imprescindible per aquesta tasca arribar a tenir un bon nivell de domini del Mòdul de Projectes del SAP així com dels aplicatius de gestió de projectes, com a noves eines tecnològiques de suport al seguiment pressupostari dels projectes de recerca.

Funcions i tasques:
• Gestió financera del Centre Tecnològic BETA en coordinació amb l’AGEP.
• Elaboració i planificació del pressupost anual del Centre Tecnològic BETA.
• Seguiment del pressupost i elaboració d’informes de seguiment pressupostari del Centre Tecnològic BETA en base a indicadors pactats amb la direcció i en coordinació amb l’AGEP.
• Control i seguiment dels fons propis del Centre.
• Registre al sistema (SAP) dels projectes guanyats o atorgats (entrar dades i pressupost) i altres fons de finançament del Centre.
• Comptabilització diversa d’ingressos i despeses.
• Distribució dels costos de personal als projectes a través de controls horaris.
• Vetllar el compliment dels venciments acordats en els cobraments previstos.
• Seguiment i revisió de la comptabilització automàtica d’ingressos als projectes.
• Registre al sistema SAP de les despeses dels projectes (factures, protocols de viatges, ordres de pagament, etc.).
• Treballarà amb els gestors de projectes en la preparació d’auditories.
• Col·laboració junt amb els gestors de projectes en el tancament econòmic dels projectes.
• Gestió de l’auditoria, comptes anuals i informes del CTBeta coordinat amb AGEP.



Títol
Titulació universitària en l’àmbit de l’economia, administració i direcció d’empreses o similars

Acreditació del nivell de suficiència de llengua catalana (nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.

Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.

Domini avançat del Paquet Office (Word, Excel, Acces, Power Point)

Experiència professional de més de dos anys en gestió econòmica i comptabilitat

Coneixement de programaris de comptabilitat tipus SAP

Experiència en gestió econòmica d'activitats de recerca

Experiència en seguiments pressupostaris i auditoria interna



- Experiència en els processos de Contractació Pública
- Coneixements del programa SAP (Mòdul de Finances i Mòdul de Projectes)
- Coneixements de programes de gestió de la recerca (tipus Pure, Fundanet, etc.)
- Coneixements de sistemes de gestió de qualitat
- Experiència en l’àmbit universitari o de centres de recerca
- Competències en:
• Capacitat per gestionar aplicacions i justificacions de projectes complexes en l’àmbit de R+D+i
• Capacitat per gestionar equips

- Experiència professional en:
• Gestió de fons FEDER, FSE, FEADER, etc.
• Àmbit empresarial
• Elaboració de timesheets


Assoliment:

Iniciativa

Orientació a l'assoliment

Planificació i organització

Preocupació per l'ordre i la qualitat

Gestió de l'equip:

Treball en equip i cooperació

Gestió personal:

Autoconfiança

Compromís amb l'organització

Influència:

Comunicació

Pensament:

Aprenentatge i utilització dels coneixements


Incorporació dins el grup professional de PTGAS, Personal Tècnic de Gestió i d'Administració i Serveis en la categoria de Especialista
Tipus contractació indefinida
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 31.695,90 €

Contracte indefinit a jornada completa. Possibilitat de combinar teletreball amb treball presencial.

Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC

Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar



Data compilació: 2025-06-17 11:33