A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE

Filename: Sollicituds/Vista.php

Line Number: 66

Backtrace:

File: /var/www/html/application/controllers/Sollicituds/Vista.php
Line: 66
Function: _error_handler

File: /var/www/html/index.php
Line: 315
Function: require_once

UVic UTalent

Referència: 22FUBPASAISGTCTCI6809

Naturalesa: Plaça nova

Títol: Tècnic/a d'atenció a l'usuari de l'Àrea d'Infraestructures i Serveis Generals

Tipus plaça: FUB
Any acadèmic: 2022 - 2023

Inici Convocatòria: 15-05-2023
Final Convocatòria: 17-05-2023

Àrea o Servei principal: Àrea d'Infraestructures i Serveis Generals



Descripció:
La UVic-UCC és una universitat jove i molt dinàmica de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l’ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització. L’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals s’ocupa de la gestió de les infraestructures i noves instal•lacions; dels serveis logístics de consergeria i manteniment; de l’atenció a l’usuari, tant presencialment com telefònicament; i d’altres serveis generals relacionats amb l’eficiència i la sostenibilitat dels equipaments.

Funcions i tasques:
• Servei d'Atenció Telefònica.
• Gestió de la reserva d'espais i la organització d'actes.
• Facilitar la informació sol·licitada, canalitzar-la o derivar-la a les instàncies pertinents.
• Suport al servei d'atenció personalitzada a taulell: estudiants, PDI, PAS i personal extern, i totes les tasques que se'n deriven (gestió paqueteria, objectes perduts, claus, etc.)
• Assumir les funcions que puguin aparèixer vinculades amb l'Àrea d'Infraestructures i Serveis Generals i que li delegui el seu Responsable i/o Director.
• Col·laborar en la detecció de tasques de consergeria i manteniment.
• Assumir les funcions que marqui el Pla d'Autoprotecció.
• Dur a terme tasques de gestió bàsiques de l'Àrea d'Infraestructures i Serveis Generals.
• Cobrir diferents llocs de treball de l'Àrea d'Infraestructures i Serveis Generals (Servei d'Atenció al Públic)
• Col·laborar i ajudar els companys de l'àrea en la realització de les seves tasques.
• Participar en l'entrada de dades per la plataforma U360
• Espais i equipaments.


Títol cicle formatiu Nivell
Cicle Formatiu de Grau Mig en l’àmbit de l'administració o afins

Acreditació del nivell de suficiència catalana (Nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.

Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.

Experiència en comunicació i atenció al públic.

Coneixements d'informàtica a nivell d'usuari (word, excel, bases de dades, etc)

Nivell mitjà en ús d'eines digitals

Coneixements de francès

Experiència de treball en entorn Universitari



• Experiència en tasques de recepcionista, telefonista i d'atenció directa al públic.
• Capacitat de relacionar-se i treballar en equip.
• Persona responsable, dinàmica i de tracte agradable.
• Es valorarà positivament l’acreditació de formació en altres àmbits relacionats (gestió administrativa, màrqueting, comunicació, etc.).
• Es valorarà la residència a l’entorn.


Assoliment:

Iniciativa

Orientació a l'assoliment

Planificació i organització

Preocupació per l'ordre i la qualitat

Gestió de l'equip:

Treball en equip i cooperació

Gestió personal:

Autoconfiança

Autocontrol

Compromís amb l'organització

Flexibilitat i gestió del canvi

Influència:

Comunicació

Empatia

Orientació a l'usuari

Pensament:

Aprenentatge i utilització dels coneixements

Creativitat

Orientació estratègica

Pensament analític

Pensament conceptual


Incorporació dins el grup professional de PAS, Personal Tècnic d’Administració i Serveis en la categoria de Tècnic o Tècnica
Tipus contractació indefinida
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 22.653,75 €


Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC

Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar