A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE

Filename: Sollicituds/Vista.php

Line Number: 66

Backtrace:

File: /var/www/html/application/controllers/Sollicituds/Vista.php
Line: 66
Function: _error_handler

File: /var/www/html/index.php
Line: 315
Function: require_once

UVic UTalent
;

Referència: 23FUBPASTCTCI8253

Naturalesa: Plaça nova

Títol: Tècnic/a per a la Unitat Econòmica i de Seguiment Pressupostari dels Projectes de R+D+I al Centre Tecnològic BETA

Tipus plaça: FUB
Any acadèmic: 2023 - 2024

Inici Convocatòria: 27-09-2023
Final Convocatòria: 18-10-2023

Àrea o Servei principal: Cap



Descripció:
El Centre Tecnològic BETA està format per un equip jove multidisciplinari de més de 90 investigadors, i busca incorporar una persona dinàmica amb ganes de formar part d’aquest projecte. Es busca un/a tècnic/a administratiu/va expert/a en l’àmbit de les finances, que entri a formar part de l’equip de gestió del centre.

El/la candidat/a seleccionat/da s’encarregarà de donar suport als gestors del centre BETA en la gestió econòmica dels projectes, entre d’altres tasques, prepararà les justificacions econòmiques dels projectes de recerca, també participarà en altres tasques com són la gestió de despeses de funcionament dels projectes, la gestió del pressupost basal del grup de recerca, a banda de la comptabilitat de reserves de crèdit i despeses diverses, sota la coordinació de la responsable de la Unitat de Gestió de Projectes i el responsable de Gestió Econòmica del Centre BETA i en col·laboració amb l’Àrea de Gestió Econòmica i de Personal (AGEP).


Funcions i tasques:
• Control i gestió de la justificació econòmica dels projectes de recerca i transferència de coneixement, així com la compilació de la documentació justificativa de les mateixes.
• Comptabilització de reserves de crèdit i despeses de funcionament vinculades a projectes de recerca, transferència de coneixement i a l’activitat general del centre BETA, entre d’altres.
• Elaboració i tramitació d’ordres de compra i de pagament vinculades a l’activitat de R+D+I, així com gestió de contractes menors associats.
• Revisió de la comptabilitat vinculada a l’activitat de recerca.
• Control i seguiment del pressupost del grup de recerca i tramitació de l’execució de les despeses relacionades.
• Participació en el seguiment pressupostari per cursos acadèmics tant a nivell global del centre BETA com específic dels projectes.
• Elaboració d’informes econòmics.


Títol cicle formatiu Nivell
Cicle Formatiu de Grau Mitjà en l’àmbit de l’administració i finances, comptabilitat o afins

Acreditació del nivell de suficiència catalana (Nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.

Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.

Domini avançat del Paquet Office (Word, Excel, Acces, Power Point)

Experiència professional de més de dos anys en gestió econòmica i comptabilitat

Coneixement de programaris de comptabilitat tipus SAP

Capacitat d'organització i treball en equip



• Estudis superiors en l’àmbit de l’economia i finances.
• Experiència en l'àmbit universitari o de centres de recerca
• Experiència en gestió econòmica d'activitats de recerca
• Capacitat per gestionar aplicacions i justificacions de projectes en l’àmbit de R+D+i
• Experiència professional en l’àmbit empresarial
• Persona resolutiva i amb iniciativa



Assoliment:

Planificació i organització

Gestió de l'equip:

Treball en equip i cooperació

Gestió personal:

Compromís amb l'organització

Flexibilitat i gestió del canvi

Influència:

Comunicació

Pensament:

Pensament analític


Incorporació dins el grup professional de PAS, Personal Tècnic d’Administració i Serveis en la categoria de Tècnic o Tècnica
Tipus contractació indefinida
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 23.605,20 €

Flexibilitat laboral i possibilitat de fer dos dies de teletreball

Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC

Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar